Klan Kaguya był najbardziej brutalnym z krajów w całym państwie. Ich kekkei genkai to najbardziej nietypowa zdolność, gdyż potrafią wyjmować z siebie kości i używać ich jako broni. Tracimy gram życia, ale uderzenia często są ostatnimi przyjętymi przez wroga!
Natura Chakry: dowolna
Specjalizacja: Taijutsu
Plusy wejścia do klanu Kaguya:
- +15% siły i sprawności
Wady:
- każda technika nas "niszczy", zostają odjęte nam punkty życia
Techniki klanu Kaguya:
Teshi Sendan
Technika, która z potężną siłą wystrzeliwuje ostatnie kości palców w kierunku przeciwnika. Jedna salwa - 10 pocisków potrafi poszatkować wroga jak karabin maszynowy.
Ranga: D
Wymagana Sprawność: 15
-3 HP
Yamagi no Mai (taniec wierzby)
Pierwszy taniec polegający na wyciągnięciu przez środek dłoni trzydziestocentymetrowych kolców, którymi walczy się jak sztyletami.
Ranga: C
Wymagana Sprawność: 35
-5 HP
Hokkotsu no Yaiba
Technika, która zmienia kości ramienia Kaguya w miecz. Wyciąga go przez ramie i w ciągu kolejnych kilku sekund odbudowuje całą rękę. Miecz jest niewyobrażalnie ostry i twardy - Kimimaro z łatwością rozcinał nim shurikeny na pół. WYMAGANE DO TSUBAKI NO MAI!
Ranga: B
Wymagana Sprawność: 45
-5 HP
Tsubaki no Mai (taniec kamelii)
Drugi taniec, w którym Kimimaro stosuje Hokkotsu no Yaiba. Kiedy używa tej techniki, Kimimaro jest znacznie szybszy i ma o wiele większy zasięg cięcia.
Ranga: B
Wymagana Sprawność: 50
-10 HP
Karamatsu no Mai (taniec modrzewia)
Trzeci taniec, który polega na zmorzonej obronie przed atakami Taijutsu. Z ciała Kimimaro wystrzeliwują żebra i kości, które dotkliwie ranią przeciwnika. Kimimaro ma nad nimi pełną kontrole - może je na zawołanie schować, zaś rany powstałe w skutek rozcięcia błyskawicznie się goją.
Ranga: B
Wymagana Sprawność: 60
-15 HP
Tessenka no Mai (taniec powojnika)
Czwarty taniec. Kimimaro łamie sobie kark i wyjmuje kręgosłup, zaś w trakcie wyjmowania błyskawicznie odbudowuje sobie stary, w skutek czego powstaje twardy, ostry i bardzo giętki bicz.
Ranga: A
Wymagana Sprawność: 80
-20 HP
Hana
Ostatnia technika Kimimaro niebędąca tańcem. Cała jego ręka przemienia się w półtorametrowy kolec-wiertło-taran, który jest zdolny do przebicia prawie każdej osłony.
Ranga: S
Wymagana Sprawność: 100
-30 HP
Sawarabi no Mai (taniec młodej paproci)
Piąty, prawdopodobnie ostatni taniec klanu Kaguya. Ze wszystkich technik, ta jako jedyna jest traktowana jako "masówka". Cała "okolica" (las ma powierzchnię ponad 300 m²) zostaje porośnięta kośćmi. Taniec ostateczny, użytkownik jest tak "uszkodzony", że rzadko kiedy przeżywa.
Ranga: S
Wymagana Sprawność: 120
-50 HP
Offline